Fotoğrafım
Istanbul, Türkiye
Bir ben kaldım ortada Bende ben kalmadı dünyada.

9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeni Yıl

Yeni bir sene geldi.
Eski bir sene gitti.
Zaman çok hızlı geçti
Anlamadım,anlayamadım geçen zamanı.

Öyle bir zamanda günler yıl gibi geliyordu.
Öyle bir zamanda günler saniyeler kadar hızla geçiyordu.
Baka kalıyorduk geçen zamanın ardından
Geçen zamanı yeniden yaşamak istiyorduk
Yaşayamıyorduk.

Yeni bir yıla aşk ile giren bir insanın kalbinde neler olabilir.?
Sevgi olur,
Acı olur,
Aşk olur,
Hasret olur,
Sevgili ile geçirilen anılar olur.

Yeni yıla çok mutlu girenler arasındayım.
Bir yanımda eşi benzeri kainatta bulunmayan bir sevgilim var.
Diğer yanımda yaşam dolu,aşk dolu aşkım var
Öbür yanımda ise sevgi ve aşk üçgeni içinde dolanan hayatım var.

Yıllar geçiyor,herşey değişiyor
Değişmeyen tek şey değişimin adıdır.
Kalbimdeki aşk ateşide değişiyor
Değiştikçe gökyüzünün maviliğine yükseliyor

Yeni bir yılda bir şey dilemeyeğim
Ama bir şey dileyeceğim;
Sevgilimin kalbinde kocaman bir parça olmak.

Seni seviyorum ey sevgili!
Uykunda bana da yer ayırırmısın?
Uyku tutmuyor geceleri;
Seni çok özledim ey sevgili!
Yunus Keleş
A new year arrived.
Went a year old.
Time passed very quickly
Do not understand, I could not understand the last time.

It seemed at one time last year.
Seconds at a time such as days passed quickly.
Last time we were staying to look after
Wanted to relive the time
Could not live.

Year with a new love in the heart of what a person may be entered.?
Will love,
Would be painful,
Love happens,
Is longing,
Dear and relayed memories happen.

Very happy new year falling between the old.
A unique universe is not on my side I have a love.
On the other hand full of my life, my love is full of love
The affection and love triangles in the other side I have a wandering life.

Years pass, everything is changing
The only thing not changed is the name of change.
Fire in my heart love is changing
Blueness of the sky to change as the rising

A new year, I will not want anything
But I want one thing;
To be a huge part of my dear heart.

I love you, oh dear!
Do I get the book in your sleep?
Sleep at night does not hold;
I miss you so much, oh dear!......
Yunus Keleş



Hiç yorum yok: